Niniejszy Regulamin, jest Regulaminem o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Serwisie, zgodnie z treścią innych ustaw, odpowiednio regulujących ten obowiązek.
Serwis Dr Besz Ola , działająca pod adresem https://www.drbeszola.pl, prowadzona jest przez: Fundacja Aktywnego Zdrowia Os. Czecha 94/5 61-290 Poznań NIP 78 22650 489.
Kontakt z Serwisem – za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@drbeszola.pl; pisemnie pod adresem: biuro@drbeszola.pl
Serwis działa w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz z poszanowaniem dobrych obyczajów w obrocie gospodarczym, w szczególności mając na względzie standardy ecommerce w przedmiocie jakości towarów oraz obsługi przeprowadzanych transakcji.
REGULAMIN SKLEPU
§1. Definicje
Fundacja – Fundacja Aktywnego Zdrowia Os. Czecha 94/5 61-290 Poznań NIP 78 22650 489
Serwis – prowadzony przez Fundację serwis usług elektronicznych, działającą pod adresem: https://www.drbeszola.pl umożliwiająca za pomocą sieci Internet składanie zamówień
Strona – stroną Umowy jest Klient lub Sprzedawca – w przypadku pojęcia Strony – rozumie się Klienta oraz Sprzedawcę łącznie
Konsument – osoba fizyczna nabywająca produkty lub usługi za pośrednictwem Serwisu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Użytkownik – każdy podmiot korzystający z Serwisu.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2018 poz. 1025 z późn. zm.).
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U 2017 poz. 2019 t.j. z późn. zm.).
Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.)
Forma płatności – forma zapłaty za zamówiony produkt wybrana przez Klienta podczas składanego zamówienia oferowana przez Serwis lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych z Serwisem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy płatności.
§2 Postanowienia Ogólne
Przedmiotem działalności Serwisu jest sprzedaż ebooków z wiedzą specjalistyczną.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
– Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Treści znajdujące się w Serwisie, opisujące produkty oferowane przez Usługodawcę, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Cennik znajdujący się na stronie Serwisu nie stanowi oferty handlowej w rozumienia przepisów Kodeksu cywilnego
§3 Przyjmowanie i realizacja zamówień
1. Klient może składać zamówienia w serwisie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.drbeszola.pl
2. Serwis prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Informacje o produktach i usługach prezentowane na stronach internetowych Serwisu stanowią informację handlową w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
4. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta. W celu złożenia zamówienia Klient powinien skorzystać ze e-sklepu dostępnego pod adresem www.drbeszola.pl
5. W celu złożenia zamówienia, Klient zobowiązany jest wpierw dokonać:
a. wyboru zamawianych usług,
b. parametryzacji produktu,
c. wyboru nakładu produktu,
d. wyboru formy płatności spośród dostępnych
6. Po złożeniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za złożone.
Zamówienia złożone w w/w sposób są potwierdzane mailowo. Za chwilę
zawarcia umowy uznaje się więc wysłanie do Klienta informacji zwrotnej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
7. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w trakcie procesu składania zamówienia.
9. Fundacja rozpoczyna realizację zamówienia, gdy zaksięgowana
zostanie płatność za złożone zamówienie na rachunku bankowym Fundacji.
10. W przypadku wystąpienia braku możliwości realizacji zamówienia, po przyjęciu zamówienia do realizacji, o którym mowa w §3 ust. 6 Regulaminu Fundacja niezwłocznie zawiadomi o tym Klienta, w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, o
którym mowa w §3. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail, wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa w zdaniu
powyżej, Fundacja zwróci wpłacone pieniądze w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Klienta o braku możliwości realizacji zamówienia. Za datę zwrotu uważa się złożenie przez Fundację dyspozycji przelewu.
11. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, Fundacja jest uprawniona do odstąpienia od tej części zamówienia, która nie może zostać zrealizowana. Oświadczenie o odstąpieniu Fundacja kieruje na adres e-mail Klienta, w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o braku możliwości realizacji
części zamówienia. W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa w zdaniu powyżej, Fundacja zwróci część wpłaconych pieniędzy za niezrealizowane zamówienie. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, Fundacja niezwłocznie zawiadomi klienta drogą mailową o braku
możliwości realizacji zamówienia w całości w określonej części. Klient w terminie 7 dni od otrzymania informacji o braku możliwości realizacji części zamówienia zobowiązany jest do złożenia oświadczenia,
czy wyraża zgodę na realizację zamówienia przez Fundację w możliwej do realizacji części. W przypadku nie złożenia przez klienta oświadczenia w wyznaczonym terminie lub braku zgody na ograniczenie
zamówienia, złożone zamówienie automatycznie w całości zostaje anulowane, bez dodatkowego informowania Klienta.
12. W przypadku braku zapłaty przez Klienta w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia przyjęcia
zamówienia do realizacji, o którym mowa w § 2 ust. 6 Regulaminu, Serwis anuluje złożone zamówienie, o czym Klient zostanie poinformowany, za pośrednictwem wiadomości e-mail, skierowanej
na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia.
§4 Zmiany w zamówieniu. Wycofanie zamówienia
1. Zmiana adresu do wysyłki jest możliwa do momentu zaakceptowania plików graficznych w Serwisie. Późniejsza
zmiana może skutkować opóźnieniem wysyłki o 1 dzień roboczy.
2. Z uwagi na fakt, iż właściwości zamawianych w ramach Serwisy produktów są ściśle określone przez zamawiającego Klienta, po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia niemożliwe są jego zmiany, bez zgody Spółki, potwierdzonej pisemnie lub mailowo, chyba, że wprowadzane przez Klienta zmiany są wynikiem działania Spółki.
3. Aby anulować zlecenie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 61
25 02 400 lub mailowo: biuro@drbeszola.pl. Anulacji można dokonać w momencie gdy status jest ustawiony na „oczekuje na płatność”.
4. Klient, który opłacił zamówienie, a następnie je anulował najdalej w ciągu 14 dni od dnia anulacji zamówienia, otrzyma zwrot środków potrącając 3% wartości zamówienia na poczet opłaty
administracyjnej. Za datę zwrotu uważa się złożenie przez Spółkę dyspozycji przelewu.
§5 Płatności
1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Serwisu:
a. podawane są w złotych polskich,
b. zawierają podatek VAT
c. zawierają koszt obsługi zamówienia,
d. Cena produktu/usługi jest ceną EXW w rozumieniu INCOTERMS 2010
2. Płatność w ramach platformy można zrealizować w następujący sposób, wybrany przez Klienta:
a. przelew internetowy,
b. karta płatnicza,
c. przelew na podstawie faktury pro-forma,
3. Fundacja zastrzega sobie prawo do przeprowadzania w ramach Platformy akcji promocyjnych, wyprzedaży i wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulaminami.
Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny usług dla zamówień złożonych przed datą wejścia w życie zmiany, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
4. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
5. Dostawa towaru odbywa się drogą elektroniczną na wskazany w zamówieniu adres mailowy.
6. Składając zamówienie za pośrednictwem Serwisu, Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur oraz
faktur korygujących drogą elektroniczną.
8. W przypadku, gdy Klient dokona zamówienia a faktura zostanie wystawiona na niepoprawne dane, Klient jest zobowiązany niezwłocznie dokonać noty korygującej nazwy firmy i przesłać na adres mailowy Spółki: biuro@drbeszola.pl
§6 Licencja
- Wszystkie publikacje elektroniczne dostępne w sklepie internetowy objęte są autorskim prawami majątkowymi.
2. Klient zamawiając publikację elektroniczną zawiera umowę licencyjną, w ramach której otrzymuje niewyłączną, odpłatną licencję na korzystanie z publikacji elektronicznej przez czas nieoznaczony, zezwalającą Klientowi na pobranie i zapisanie publikacji elektronicznej na własnych nośnikach pamięci.
3. Klient nie jest uprawniony do rozpowszechniania zamówionych publikacji elektronicznych w jakikolwiek sposób wykraczający poza zakres użytku osobistego. Tym samym jakiekolwiek powielanie, wyświetlanie, wypożyczanie, publiczne pokazy czy też inne rozpowszechnianie całości lub fragmentów publikacji elektronicznej w jakikolwiek sposób jest zabronione.
§7 Reklamacje
1. Klient uprawniony jest do zgłoszenia reklamacji dotyczącej przebiegu transakcji lub niezgodności zamówionego produktu, usługi lub publikacji elektronicznej ze złożonym zamówieniem.
2. Termin zgłoszenia reklamacji wynosi 7 dni kalendarzowych od reklamowanego zdarzenia.
3. Zgłoszenie reklamacyjne składane jest za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail biuro@drbeszola.pl
4. Fundacja rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Klienta.
5. Reklamacje przyjmowane są w dni robocze do godziny 15.00. Te, które wpłyną w danym dniu po tej godzinie, będą uznawane za złożone w kolejnym dniu roboczym.
6. W celu złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest do podania adresu mailowego z którego było składane zamówienie, numeru zamówienia, przyczyny reklamacji oraz proponowany sposób rozpatrzenia reklamacji oraz dane kontaktowe. W przypadku nie podania któregoś z wyżej wymienionych Fundacja uprawniona jest do wezwania Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem odmowy rozpatrzenia reklamacji.
6. W przypadku, gdy reklamacja okaże się uzasadniona, Fundacja usunie przyczynę reklamacji w terminie 14 dni roboczych.
§7 Wymagania Techniczne oraz informacja o plikach cookies
1. Zalecane wymagania techniczne współpracy z systemem teleinformatycznym to: komputer z dostępem do Internetu, dostęp do
poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa.
2. Serwis korzysta z technologii plików cookies. Pliki cookies (zwane również tzw.
„ciasteczka „) stanowią dane informatyczne, a w szczególności pliki
tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i
są przeznaczone do korzystania ze strony internetowej Serwisu.
3. Pliki wskazane w pkt 1 pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i
odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji.
4. W ramach Serwisu stosowane są różne rodzaje plików cookies, którymi są:
Cookies stałe, to pliki cookies, których okres przechowywania na urządzeniu
końcowym trwa przez czas określony w parametrach danego pliku lub do
momentu samodzielnego usunięcia plików cookies przez Użytkownika.
Cookies tymczasowe, to pliki cookies, które są usuwane w momencie zakończenia tzw. sesji, tj. wylogowania się ze strony www, opuszczenia strony www lub zamknięcia przeglądarki internetowej, która wyświetla stronę www.
Cookies własne, to pliki cookies umieszczone na stronie www przez właściciela. Cookies zewnętrzne, to pliki cookies umieszczone na stronie www przez podmioty zewnętrzne, np. do prowadzenia anonimowych statystyk przez Google Analytics.
5. W celu zmiany ustawień Polityki Cookies należy zmienić ustawienia przeglądarki.
Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych, dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej.
§8 Odstąpienie od umowy
1. Klientowi będącemu konsumentem (określanego w tym paragrafie jako konsument), z zastrzeżeniem ust. 11, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem w formie pisemnej na adres poczty elektronicznej biuro@drbeszola.pl
3. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi konsumentowi na adres poczty elektronicznej, podany przy składaniu zamówienia lub inny, jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu, otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
5. Konsument ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy rzecz będącą przedmiotem umowy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
6. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatność.
7. Sprzedawca dokonuje zwrotu dokonanych płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument określił inny sposób zwrotu, który jest dostępny i nie wiąże się żadnymi kosztami.
8. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa do odstąpienia od umowy;
§9 Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Klientów, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenie o ochronie danych, dalej: „Rozporządzenie”) oraz ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2018r. Poz. 1000) jest Fundacja Aktywnego Zdrowia Os. Czecha 94/5 61-290 Poznań NIP 78 22650 489.
2. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe Klientów w zakresie założenia, Zakładając Konto Klienta, Klient wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie Fundacji oraz na ich przetwarzanie dla aktywacji i administrowania Kontem Klienta, a także realizacji zamówień. Zgoda
obejmuje udostępnianie danych osobowych partnerom handlowym Fundacji w celu administrowania Kontem Klienta i realizacji zamówień. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie w ww. zakresie uniemożliwia założenie, aktywację i administrowanie Kontem Klienta, a także realizację zamówień. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych, a także za podanie danych osobowych, do których przetwarzania nie był uprawniony.
3. Odbiorcą danych osobowych Klientów mogą być także m.in. dostawcy usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne oraz zarządzanie organizacją (w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych, informatycznym, firmy kurierskie i pocztowe, podmioty świadczące usługi prawne i księgowe).
4. Administrator korzysta z usług i technologii, oferowanych przez takie podmioty, jak Facebook, Twitter,
Google. Podmioty te mają siedziby poza Unią Europejską, a zatem w świetle przepisów Rozporządzenia są traktowane jako państwa trzecie. Administrator oświadcza, że przy korzystaniu z usług i technologii może dojść do przekazania danych osobowych wyłącznie podmiotom ze Stanów Zjednoczonych i wyłącznie takim, które przystąpiły do programu Privacy Shield, na podstawie decyzji wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r.
5. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez cały okres posiadania konta przez Klienta w tym realizacji zamówienia oraz przez okresy wymagane przepisami prawa podatkowego oraz prawa
cywilnego. Po upływie wyżej wymienionych okresów dane osobowe podlegają usunięciu lub anonimizacji.
6. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowych zgód na otrzymywanie informacji handlowych, jego dane osobowe będą przetwarzane przez Fundację w celu informowania Klienta nowych towarach,
promocjach i usługach udostępnionych przez Fundację. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
7. Klientom przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego przestrzeganie przepisów ochrony danych
osobowych.
8. Administrator nie przetwarza danych osobowych Klientów w sposób zautomatyzowany w tym polegający na profilowaniu.
§10 Zgłoszenie błędów w funkcjonowaniu Serwisu
1. Wszelkie błędy w funkcjonowaniu Serwisu Klient może zgłaszać dzwoniąc na infolinię Platformy, za pośrednictwem e-maila Platformy lub korzystając z formularza kontaktowego umieszczanego na stronie w sekcji „Kontakt”.
2. Na zapytania dotyczące funkcjonowania Serwisu odpowiedzi udzielane są w ciągu 3 dni roboczych.
REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI
© Aleksandra Besz – Fizjoterapeutka od dzieci 2024
Realizacja StuDio | Polityka prywatności | Regulamin